2013. május 7., kedd

6.rész


Sziasztook ^^
Nagyon, nagyon örülök a +12 feliratkozónak, és a sok jó kominak :$ Nem tudom, mennyire fog tetszeni ez a rész , kicsit szar lett  :S
De jó olvasást :$
Puszi : BooBear ^^



- James Edwood vagyok, zenei producer. Láttam a hajón a fellépését, és szeretném meghívni egy rendezvényre. Énekelni. - mesélte.

- Ez komoly? Nagyon szívesen. - válaszoltam lelkesen.
- Igen. Szeretnénk, jövő keddre, egy próbát. Értesültünk arról, hogy addigra hazaér. - jelentette ki udvariasan. 
- Rendben. Ott leszek. - éreztem, hogy a beszélgetés végéhez közeledünk.
- Akkor viszlát. - köszönt el.
- Viszont hallásra. - szakadt meg a vonal, és még pár percig hallgattam a pittyegését.
- Fellépni hívtak. - ugrottam fel az ágyról, amire Niall felkapta a fejét.
- Szuper vagy. - nyögte ki fáradtan, majd megölelt.
- Köszi. - mondtam zavartan, majd leszaladtam elújságolni a többieknek. Csoportos ölelés közben , lesétált a szőkeség, és töltött magának kávét.
- Na mi van haver, ennyire kifárasztott Becky az éjszaka? - szólt oda Hazz.
- Csitt. - mondta egy érthetetlen nézés közben.
- Az új lányt rögtön az ágyadba viszed? - folytatta Liam.
- Na te csak hallgass, ha nem lett volna a pók, akkor téged vitt volna ágyba. - vágtam vissza hirtelen  majd egy röpke gondolatátfutás után folytattam - Ezt nem úgy értem, hogy engem ágyba vitt. - nyögtem zavartan, mire mindenki nevetett.
- Legalább jó volt Beck? - kérdezte Louis.
- Wáá, fogjátok be. Úgy lehúznám a nadrágotokat, és a pucér feneketeket addig ütném egy tenisz ütővel, amíg piros nem lesz. - kiabáltam.
- Niallnak már lehúztad tegnap. - fuldoklott a nevetéstől Zayn.
- Hagyjatok. - ordítottam fel, majd a kanapéhoz siettem.
- Selena fárasztott ki, egész este beszéltünk. - ecsetelte elégedetten Niall.
Hát, talán jobb lenne, ha mégis rólam beszélnének. Vagy mi? Dehogy is. Utálom ezt a kuszaságot a fejemben. Ezt ki kell tisztáznom. Felöltöztem, majd az ajtó felé közeledtem.
- Hová mész? - kaptam a kérdést Hazz-tól.
- El?! - kérdeztem vissza.
- Neked is szia. - dörgölte az orrom alá, hogy úgy léptem ki a házból, hogy nem köszöntem.
- Sziasztok. - kiáltottam be.
Nem nagyon ismerem ezt a szigetet, de hátha kedvesek az emberek, és segítenek ha eltévedek.
Már messziről kiszúrtam egy üres helyet a strandon. Nem készültem fürödni ezért csak a lábamat  raktam bele a vízbe. 
Niall nagyon kedves velem, befogadott, munkát szerzett. +1 pont neki. Sokat beszélgetünk, hülyéskedünk. Ennyi elég, hogy bejöjjön valaki?! Igazából, nagyon helyes is.
 Szóval tetszik. De ez fele sem ilyen könnyű. Szereti Selenát, és én segítek megszerezni neki. Bármit kér, vagy mondd, képtelen vagyok az ellenkezőjét csinálni. Talán , elmondom neki.

- Megőrültél? - szóltam el magam hangosan.
Nem mondom el. Jobb lesz titkolni, így nem megy tönkre a barátságunk. Képes vagyok, egy barátságért visszafogni magam? Talán. - vakartam meg a fejem, a mély gondolatok közepette. Majd felálltam, és sétálni indultam. 
A szürke aszfalt melletti füves rétek szélére, rá-rá tapostam. Majd visszatértem és az utcán rugdostam a port. Nem tudom ez mire volt jó, csak annyit tudtam, hogy fogalmam sincs hol vagyok. Mivel semmi kedvem odamenni az emberekhez, tárcsáztam az első fiú számát aki eszembe jutott.
- Mond Becky. - szólt bele.
- Nem tudom hol vagyok, nem jönnél értem? - kérdeztem kíméletesen.
- Hogy néz ki a hely? - kérdezett most ő.
- Hát, van itt egy kávézó, egy rét féleség, és egy benzin kút. - magyaráztam. 
- Véletlenül, nem az van kiírva a benzin kútra h Heigh? - mondta kicsit akadozva.
- De. - örültem meg.
- Akkor, 10 perc és ott vagyok. - bontotta a vonalat.
 Tényleg annyi idő telt el, talán 1-2 perccel több, és megjelent Hazz.
- Hihi. - vigyorogtam.
- Gyere. - mutatott jobbra, majd elindult előttem.
- Amúgy, hogy vagy? - kezdtem bele a társalgásba.
- Jól, te? - kérdezett vissza mosolyogva.
- Ömm. Jól. - mondtam, majd oldalra néztem.
- Tudod, hogy a reggeli, csak hülyéskedés volt. - mentegetőzött.
- Persze, tudom. - "bár ne az lett volna" - gondoltam magamban.
- Mert, amúgy nem jön be neked Niall, igaz? - húzogatta a szemöldökét.
- Nem, nem, nem. - ismételtem el 3x, kis szünetekkel, és az alsó ajkamba haraptam.- Áh, nem. - rázta meg a fejét sejtelmesen.
- Na és veled és Taylorral mi van? - tereltem a témát.
- Szakítottunk, de barátok vagyunk. Az igazi szerelmem Louis. - nevette el a végét.
- Ohh Larry Stylinson. - tettem össze a kezemet, és vágtam, olyan "elbűvölt" fejet.
-  Te meg smároltál a pasimmal. - tette a sértődöttet.
- Bocsánat, többet nem fordul elő. - kuncogtam.
A nagy megbeszélés közepette visszaértünk a lakó helyünkre.
- De jó, hogy itt vagy. - húzott maga után Niall a szobájába.
- Megint? - kiabált utánunk Zayn.
- Figyelj, Kedd estére elhívtam Selenát, olyasmi randi félére. De azt mondtam, hogy te is jössz, szóval ez csak egy ilyen, nem tudom mi. - dadogott.
- Nekem a kedd nem jó. - akartam érzelem mentesen kimenni.
- Légyszíves. - biggyesztette le az ajkait.
- Meglátom mit tehetek. - mondtam egy mosoly kíséretében, majd elmentem.
Most mit csináljak?!

Hétfő este:

Eldöntöttem, Niallékkal megyek. Fel kell hívnom a producert.
Visszakerestem a számát a telefonban, majd a kis zöld kagylóra kattintottam.
- Jó estét. Brook vagyok. - szóltam bele rekedtesen.
- Hallgatom.
- Nem lehetne, más napra tenni a próbát, megfáztam. - beszéltem szinte suttogva.
- De persze, egy hét múlva találkozunk. Jobbulást. - rakta le a telefont.
Ezek után, a fejemben összeraktam a holnapi ruha szettemet, majd elaludtam.
*
 - Akkor kész vagy? - toporzékolt Niall az ajtóm előtt.
- Igen. - léptem ki.
- Jól nézel ki. - mondta, majd elindult.

- Gyakorolsz? - nevettem. Mert nem hittem, hogy komolyan gondolja, mivel csak egy farmer, egy pulcsi, és egy csizma volt rajtam.
Útközben, Niall meg sem szólalt. Gondolom izgult.
- Ne siess már. - szóltam oda neki.
- Bocsi. - lassított le, amikor észre vette, hogy loholnom kell utána.
Nemsokára összetalálkoztunk Selenával. Kedvesen köszöntött minket. Niallt két puszival, engem egy "szia"- val jutalmazott.
Szerintem, most már a kijelölt hely felé megyünk, és jól gondoltam. Egy Wellness-el foglalkozó épületbe mentünk be.
- Hárman vannak? - nézett furcsán a recepciós, köszönés után.
- Van programjuk single-knek is? - érdeklődött Sel.
- Szeret padon ücsörögni? - nézett rám gonoszan a nő.
- Mindennél jobban. - vágtam jó pofát a dologhoz.
*
- Na milyen volt a kívánság kút? - tért vissza, és kérdezte Niall egy másfél óra múlva.
- Nem működik, még itt vagyok. - szóltam oda flegmán, keresztbe tett karokkal.
- Menjünk, és együnk. - invitált be minket zavartan egy étterem szerűségbe, ami a Wellness központon belül volt.
Leültünk egy 4 személyes asztalhoz, és kihozták az ételeket.
Én némi fintorgással túrtam bele, a párocska által ízletesnek vélt ennivalóba. Majd érintetlenül hagyva, vártam a következőt. Pizza volt.
- Én úgy hallottam szar itt a pizza. - mondtam igazat.
- Hát, ez biztos jó lesz, ezt Niall Horannak csinálják. - szinte ujjongót Selena.
- Oké. - eresztettem el a fülem mellett a mondatát, majd elkezdtem leszedni róla, a kukoricát.
Eközben, arról beszéltek, hogy mennyire illenek össze. 
- Egyforma színű a hajunk. - húzta magához közelebb a lányt, amikor felhozta az érvet.
- Cukik vagyunk. - mondta három puszi között Selena.
- Ugye összeillünk?! - kacsintott rám boldogan Niall.
- Persze. - erőltettem egy vigyort, majd visszaült az undor a képemre. Hányinger keltő, ahogy az aki tetszik nekem nyálaskodik, egy másik lánnyal.
- Elmegyek. - mondtam halkan, majd kihúztam a székem.
- Inkább elmész, minthogy itt edd velünk ezt a fi...- nem érkezte befejezni, mert a tányérjára nézett. - Elmászott az egyik gombám. - folytatta.
- Hát, nem csak a gombád lép le. - megfordultam,és kimentem.
*
A nappaliban ültem, amikor Niall belépett, és a szobájába húzott.
- Miért voltál ilyen bunkó Selena előtt? - vont kérdőre.
Erre csak, ilyen kitörés előtti mosolyt dobtam, majd folytatni akartam de bele vágott.
- Én..-most én nem hagytam beszélni, bele kezdtem hát a mondandómba.
- Mindig csak Te,Te, Te,Selena, Selena, Selena. Ébredj már fel. Napok óta segítek neked, te meg elcipelsz egy helyre, ahol elpazarlom az időm, ami talán fontos lett volna. Miért hívtál egyáltalán? Hiszen nélkülem is remekül ment, amíg nekem a semmit tevés, szinte fizikailag fájt. De ha bunkó, hát oké. És tudod mit, csak azért sajnálom, hogy veletek töltöttem a napom, mert lehet kaptam volna egy munkát, több száz kilométerre tőled. - kiáltoztam vele már remegve, majd kiszaladtam az ajtón. 
Pakolni indultam, de a sírás fátyolossá tette a látásom, ezért leültem a lépcsőre. Nem telt bele 10 másodperc sem, Niall kijött és miközben hátulról megölelt, vagy háromszor elismételte, hogy "sajnálom".
Megfordultam, a szemében, egy könnycsepp csillogott.
- Ne haragudj. - kért bocsánatot még egyszer.
- Rád nem tudok. - mondtam. Erre ő szorosabban ölelt. - Mert ilyen egy barát, mindig mindent megbocsájt. - folytattam.
- Nekem te nem csak egy barát vagy, hanem.........

6 megjegyzés:

  1. Isteneeeeeem!
    Nagyon imádtam ^-^ Bár a buszba már elmondtad, hogy mi lesz, nekem ez akkor is bejött :$ :3 ♥
    De mit mondd ?! MIT FOG MONDANI?:d
    Ha lehet 7végén hozol új részt ?:$ mert nem júniusban akarom olvasni a 7. fejezetet :D

    VálaszTörlés
  2. wáá:) nagyon király lett!! :) :) ügyes vagy:) alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóó leett!!:) :)
    ügyiii:)
    hamar kövit!:)

    VálaszTörlés
  4. ISTENEM nagyon jó lett *__* Siess a kövivel <3 :$

    VálaszTörlés