2013. augusztus 15., csütörtök

Sorry:s

Sziasztok :)
Hát ez nem egy rész, és szerintem több már nem is lesz. Én igazán sajnálom, de annyira nem vagyok kitartó. Nem tudom tovább folytatni..unalmas, sablonos, nem ösztönöz semmi arra hogy írjak. Szeretném nagyon szépen megköszönni Amy-nek, a kommenteket, Ő az az olvasóm akit ki tudok emelni. Persze a többi 14 feliratkozónak is köszönöm, és mindenkinek aki olvasta. Nem lesz valami nagy veszteség hogy nincs tovább, mivel teljesen fölösleges blog volt.
De aki még kíváncsi hogy képzeltem el a végét, annak leírom röviden:
Szóval most Becky elment, nincs senkije akihez odaköltözhetne, motelben lakik. Majd találkozik egy férfival, aki munkát ad neki. Nem igazán megy neki a pincérnő szakma, sokszor vannak balhéi. De egy zenei ügynökség felkeresi, és celebet csinál belőle. Ő lesz "BEcky G." ha valaki nem ismeri, katt : LINK.
Felkérik, hogy együtt dolgozzon a legsikeresebb fiú bandával, vagyis a One directionnal. Hat hónapos turnén van velük. Ez idő alatt Niallal összejön, de csak titokban, és csak kavarnak. Ezért mindenki magyarázza nekik, hogy definiálják a kapcsolatukat. Megbeszélik, hogy tettetik majd , hogy járnak, mivel nem akarnak elköteleződni, de viszont szükségük van egymásra. A kamu járásból igazi lesz. De a kapcsolatuk egy vita után kezd megromlani, ezt mindenki észreveszi, Harry és Demi (Lovato) egy ideje jártak, de rájöttek, hogy nem szeretik egymást, mert Harry BEckyt, Demi Niallt szereti.  Ők szét akarják szakítani őket. De mielőtt megtették volna, Niallék már szakítottak.  Becky és az ír szőkeség a legjobb barátok lesznek.  Minden egyes kudarcánál, amit egy pasi okozott neki, Becky azt mondja , hogy sosem megy férjhez. És akkor itt jövőbetekintés*BEcky egy menyasszonyi ruhában áll a tükör előtt, és Harry bejön, mint tanú.*- Ez az jelenti hogy mégis férjhez fog menni. De kihez? :) Másnap, hozza a postás a csomagot, amit egy internetes cégtől rendelt Niall. Egy videó játék volt. De miután kipróbálták, megbizonyosodtak róla, hogy hibás a gyártmány.
Becky újra olyat mondd, amit mégis meg fog tenni a jövőben. Kijelenti, hogy :"Én nem rendelek többé internetről"..és jövőbetekintés :*Beckynek csomagja érkezett...igen, ugyanattól a cégtől, akitől a videó játék. Az fölösleges hogy mi, az a lényeg hogy KINEK!
- Itt írja alá kérem. - mondja a postás.
- Rendbe.- és BEcky alá firkantja mint "MRS: TOMLINSON."* - Egyenlő, Louis lesz a férje.
És az utolsó részt , úgy terveztem, hogy már egy ideje kerülgetik egymást Tommo-val, és minden alkalommal feljön, az elején történt csók. Majd mikor csak egyedül vannak a házban, a beszélgetés közben kicsúszik egy "Szeretlek."...És VÉGE!

Na így terveztem, de remélem ezzel is megelégedtetek.  Még egyszer köszönöm, és még ajánlanék valamit.
Kezdenék egy új blogot. Nem most, talán kicsit később. Tudom, megbízhatatlan vagyok, és annak is bármikor vége lehet, ezért várok.
Egy horror story lenne. Ha valakit érdekel, az jelezné kommentbe?! És akkor TALÁN hamarabb is elkezdhetem :)
NA most már elköszönök. Mindenkinek szép napot, köszi, ha olvastad a blogot. :)
PUSZIIIIII♥ : BooBear :)

2 megjegyzés:

  1. Neeeee. Tényleg befejezed? :S Káár :/// Pedig jó történet lett volna:) Ráadásul nem gondoltam volna, hogy Becky Louis-hoz fog hozzámenni... :D Na mindegy. Jó történet volt azért:) És remélem hamar megnyitod az újat.:)
    xxx Lilly

    VálaszTörlés
  2. én ezt a blogot imádtam.amikor megtaláltam egyből tudtam hogy ez egy jó sztori lesz..de VÉGE??!! ezt nem hittem volna pedig olyan jól irsz..:( azért a másik blogot is fogom olvasni és remélem azt nem fogod hamar abbahagyni..:)

    VálaszTörlés